SANAL ALEMDE OYUNA GELME

SANAL ALEMDE OYUNA GELME

10.05.2022 299

Okulumuz öğrencileri Ahmed Zübeyir, M.Noor, Yusuf, Yusuf Eren, Cihan Mecid, Efecan, Tuğkan Bilal, Samet Mustafa on farklı okul ile biraraya gelerek "Sanal Alemde Oyuna Gelme" e-twinning projesi içerisinde yer almışlardır. Projemizin amacı; 

Popüler bir boş vakit değerlendirme etkinliği gibi başlayan dijital oyunlar zamanla bağımlılık haline gelebilmektedir. Teknolojik araçlara ulaşımın kolay olması ve çocukların sokakta geçirdikleri zamanların azalması bu bağımlılık durumunu hızlandırabilmektedir. Dijital oyun bağımlılığı çocukların zihinsel ve sosyal gelişimlerini olumsuz etkilemektedir. Ayrıca şiddet vb. olumsuz davranışlar içeren dijital oyunlar bu unsurları çocukların zihninde normalleştirmekte ve günlük hayatta yaşadığı olumsuz durumlarda oyunda görmüş olduğu ve zihninde programlanmış olan şiddet vb. davranışlarla sorununu çözmeye çalışabilmektedir. Projemiz ile öğrencilerimizi oyun bağımlılığının ne olduğu, oyun bağımlılığının olası etkileri konusunda bilinçlendirmeyi, boş zamanlarını doğru ve etkili değerlendirme yöntemlerinin farkına varmalarını sağlamayı amaçlıyoruz.

Proje sonu sergimizi aşağıdaki linkten izleyebilirsiniz. 

https://www.emaze.com/@ALRZRWFFF/etwinning-sergi

Youtube videomuz

https://www.youtube.com/watch?v=98Qitztxq4g

Facebook sayfamız

https://www.facebook.com/groups/1108763473202043

Blogumuz

https://sanalalemdeoyunagelme.blogspot.com/

Kitabımız

https://www.storyjumper.com/book/read/121856022/goknurmeb

Oyunumuz

https://wordwall.net/tr/resource/30790872

Şiirimiz

https://zumpad.zum.de/p/HTW862znYmjPDYmsysF9